fredag 19. november 2010

Jeg koser meg...


















med ny mummikopp, ny sybok og ny favoritt-te.
Teen heter LØV og er kjøpt på Chez Nous her i Trondheim. Den er økologisk, smaker utrolig godt og kommer i tillegg i kjempefine, fargeglade bokser. Chez Nous er forøvrig en ny butikk som absolutt er verdt et besøk. Andreetasjen der er delt inn de ulike rommene man har i huset, og hvert rom inneholder det som hører til der. Jeg forelsket meg helt i putene fra Ferm living og noen fantastiske håndkremer jeg ikke har sett før. De har også bøkene fra Paumes som jeg ønsker meg, så det blir nok noen flere turer dit :)

1 kommentar:

  1. Så hyggelig med mummikopp :)

    Se at du har min blog i din liste men at oppdateringen ikke fungerer - hvis du setter inn denne adresse: feed://imwithleia.com/blog/feed/ så får du dem :)

    SvarSlett