søndag 1. mai 2011

Enda flere kjøkkenkluter





















Disse kjøkkenklutene er så enkle og kjekke å strikke, og så koselige gaver å gi. Og så er det så greit med noe som til og med jeg får til å strikke samtidig som jeg ser på tv. Det ble strikking av litt annet også i påska, men det mangler et par knapper og litt trådfesting før de kan vises fram.

Ellers er det sol fra blå himmel her i Trondheim i dag, og det klør i fingrene etter å finne fram fine bomullsstoffer og sy kjoler og skjørt til jentene. Det er så deilig når man kan pakke vekk ulla for en liten stund og få litt sol på kroppen igjen.

2 kommentarer:

  1. De er så fine, disse klutene, og alle som får vil ha flere, så dette er fantastiske gaver! =)
    Ellers gleder jeg meg til å se hva annet du har strikket på i påska også! =)
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Du vart dessverre for sein til å bli med i trekninga mi om ein bit av det brune stoffet frå Blafre, men kjekt at du la igjen ei helsing:)
    Så mykje fint du lagar. Desse klutane var jo skikkeleg friske og fine! Sjølv strikkar eg ikkje, men eg har planar om å hekle klutar...
    Sonja :-)

    SvarSlett